قصر سیاه 3

صفا · 04:28 1400/04/18

هشدار:

 

 

 

این پارت دارای صحنه های لوکانتی و همچنین اشنایی ادرین و مری باهم هست

 

 

 

از زبان ماری :

 

 

 

داشتم به سمت خونه می رفتم که یک پسره من را کشید تو یک کوچه ی تاریک

 

 

 

از دوتا دندون نیشش فهمیدم خون اشام هست پس سریع اسپری را در اوردم و به سمتش اسپری کردم اما اون خندید

 

 

 

پسره :ها ها تو چقدر احمقی

 

 

 

من : تو ..تو یک درا..کولایی

 

 

 

پسره :اره ولی من چرا باید به تو جواب پس بدم

 

 

 

و در یک حرکت ناگهانی دندان های نیشش رو تو گردنم فرو برد و بعد هم سیاهی مطلق

 

 

 

از زبان فرد نا شناس:

 

 

 

اوف چه خون خوشمزه ای داشت اما حیف اون پسره دیدم

 

 

 

از زبان لوکا:

 

 

 

به سمت مری رفتم چند بار تکونش دادم تا بیدار شد. و با ترس به من گفت

 

 

 

🐞لوکا چی شده

 

 

 

من : هیچی عزیزم فقط یک خون اشام گازت گرفت

 

 

 

و سفت بغلش کردم وقتی داشتیم میرفتیم مری گفت

 

 

 

🐞لوکا اون خون اشام نبود یک دراکولا بود برای همین اسپری روش عمل نکرد

 

 

 

من با نگرانی بهش نگاه کردم رنگش مثل گچ بود

 

 

 

فردا صبح :

 

 

 

از زبان 🐞:

 

 

 

صبحونه خوردیم و به سمت دانشگاه حرکت کردیم اما وسط را یادم اومد گوشیم را بر نداشتم به بچه ها گفتم و برگشتم خونه تا گوشیم را بردارم.